SPECIAL PRICE & SPECIAL DISCOUNT?? HARGA TERMURAH?? SET SHAKLEE TERBAIK??

March 2017 SHAKLEE Promotion: Buy 1 FREE 1: Lecithin Buy 4 AT 3: Vita-Lea For Children
For all order inquiries, please contact 0142149010. I'll respond to you shortly and appreciates your patience and support. Tq!

January 20, 2009

.:Malaz:.


ish3..mmg pemalas:P

uhuw..awal-awal aku da jadi seorang pemalas..nape erk?..sebab da mmg pemalas dh pun kot??tp aku bley berubahkan??sumenya depends kat diri aku sendiri..tapi nak buat cane..aku nie jenis yang x sedar-sedar diri ag..wawawawa..insyallah..aku akan kembalikan diri aku yang rajin.mcm dulu2..hahaha..bley buat ke Cik Nor Aslizan??..eh..i think i can do it!!..of course i can!!..sekarang nie rasa letih je..mcm manalah nak hilangkan rasa letih yang memanjang nie??sakit erk?..ntahlh..no komen..huhu..wateva pn..pedulikan sume 2..igt ape yg telah aku janji kat diri aku before dtg kt u for 2nd sem nie..aku kena buktikan gak..cane pn..aku kena buktikan..aku x nak kecewakan sume org yg harap+sygkan aku..ye x??

perjalanan hidup aku masih jauh(klu umr pjg)..aku kena bg ruang kat diri aku utk aku buktikan something yg aku da janjikan kat diri aku..

pedulikan kata org..yg penting diri sendiri..hua3

sem nie lebih penat drpd sem lps sbb aku da ddk mnyewa kat luar..lgpun..aku pnyer claz timetable mengejutkan aku sbb sume claz aku for diz sem stat pkl 8.30 pg..tiap-tiap hari sampai arie sabtu sbb aku pnyer ko Family In Islam pn pkl 8.30 pg..arie ahad je free..tp klu aku kena hndle LDK..alamatnya aku x ad cuti pn dlm seminggu..LDK stat dari pg sampai pkl 6 ptg..kena berebut bas plak 2..wawawawa..so.tired..
pe ag??..time balik bilik..aku TIDO..ish3..

p/s:"Ya Allah..berikanlah aku kesedaran..amin"

2 cOmment{s}:

soleil m said...

ape malaih-malaih ni cnor. kang shafiq piat telinga kang? ahahaha!

C'Nor said...

to cOokie:
uiks..jgn gtaw dy lh..so.dy x taw..hahaha
:P

Post a Comment

thanks ◕‿◕✿

Related Posts with Thumbnails