SPECIAL PRICE & SPECIAL DISCOUNT?? HARGA TERMURAH?? SET SHAKLEE TERBAIK??

March 2017 SHAKLEE Promotion: Buy 1 FREE 1: Lecithin Buy 4 AT 3: Vita-Lea For Children
For all order inquiries, please contact 0142149010. I'll respond to you shortly and appreciates your patience and support. Tq!

January 15, 2009

.:5hb Januari 2009:.


Arinie genaplah umur aku 21th..da makin tua dah aku nie..umur dah makin meningkat..tp aku rase x matured ag..hai..bilalah nk berubah menjadi org yg berguna???..tepuk dada dan tanyalah diri sendiri Cik Nor Aslizan..utk thn bru 2009 dan sempena hari lahir aku ke 21th nie.aku harapkan:-


~Allah berikan aku kekuatan utk menghadapi dan menerima ujian dan takdirnya dgn hati yg redha dan tenang.


~Jadikan aku manusia yg tahu utk mengenang budi+bersyukur+sedar diri.


~Jadikan peristiwa pahit semalam sebagai penguat semangat utk aku bangkit dan kembalikan diri Cik Nor Aslizan yg kuat semangat dan tidak mudah berputus asa.


~YOU CAN DO IT!!!!

:p


p/s:

Thnx a lot kat sume yg wish bezday kat aku on dat day..terharu sebab still lagi mengingati hari lahir aku.


To someone special:~



~Thnx 4 ur present..insyallah ia nya akan dijadikan panduan dalam hidup.

~Thnx 4 everything.walaupun kdg2 kite merasakan antara kite makin jauh dan jauh..tapi dalam hati nie..

“my heart just for u dear”..:)

2 cOmment{s}:

OJENG said...

my heart just for u dear??
owoh.gwenyaa.
huh meme gwenya tahap cipan dah mung nih cik nor weyy.
hahha.
peace.

C'Nor said...

eleh..
pandai r mg..
sje jah..luah p'saan..hahaha

Post a Comment

thanks ◕‿◕✿

Related Posts with Thumbnails