SPECIAL PRICE & SPECIAL DISCOUNT?? HARGA TERMURAH?? SET SHAKLEE TERBAIK??

March 2017 SHAKLEE Promotion: Buy 1 FREE 1: Lecithin Buy 4 AT 3: Vita-Lea For Children
For all order inquiries, please contact 0142149010. I'll respond to you shortly and appreciates your patience and support. Tq!

January 23, 2009

.:Tewas:..

hurm.aku x pernah menyangka akhirnya aku tewas juga..Akhirnya.aku tewas..wawawa..aku x kuat untuk melawan sume yg berlaku..truknya aku..uhuw..Aku takut untuk memikirkan apa yg akan terjadi pada hari esok dan seterusnya..seriously aku takut..mampukah aku nak mempertahankan sume yg aku ada demi sesuatu yg aku sendiri x pasti adakah penghujungnya baik ataupun sebaliknya..adoi..aku hanyalah manusia biasa yg lemah dari segi sume aspek.aku tahu kdg-kdg aku x sedar apa yg telah aku lakukan..bilakah aku akan sedar..apakah aku akan bahagia selepas apa yg tlh terjadi??..tapi, aku tahu setiap yg berlaku ada hikmah yg tersembunyi..



aku jadi sedih bila aku dgr lagu unic "MENCARI YANG MAHA SATU"..sbb aku tahu itulah diri aku sekarang nie..terumbang-ambing..makin jauh dariNya..


inilah lirik nasyid 2:~


Terkapai-kapai diri dihanyut arus waktu..Kegelapan hati yang sering buat ku keliru..Dalam menguji pergolakkan emosi diri..Tak siapa tahu ada yang memerhati..

Di dalam menjalani tiap dugaan yang diberi..Membawa pengertian hidup yang abadi..Tanpa perlu menipu diri sendiri..Yang menjadi lumrah duniawi..Seandainya kau yang memberi ruang..Akan ku baiki setiap kekurangan..Oleh itu diri yang memerlukan..Petunjuk darimu oh Ilahi

Diriku kini masih tercari-cari..Jawapan misteri tiap persoalan ini..Ku akui kesalahan dibuat segalanya..Gelap jadinya jiwa seadanya..Apabila tersilap langkahku..

Tiba-tiba berbisik namaMu oh Ilahi..Terdetik di hatiku untuk sujud ke pangkuanMu..Memohon ampun dariMu..Dan selanjutnya ku tergoda lagi..Dunia ini yang sesat membunuhkan jiwaku..Kini ku mengakui teguranMu..Yang membuat ku sedar siapa diriku ini..


"Ya Allah.kau berikanlah aku petunjuk dan hidayahmu..dekatkanlh diriku yg makin jauh dari Mu..Ampun kanlh dosa-dosaku..amin.."


p/s:
ad perkara boleh dikongsi dan sesetengah benda biarlah menjadi rahsia utkku simpan selama-lamanya..

2 cOmment{s}:

Anonymous said...

insaf aku jap..
kuatkn semangat ko.ok c'nor??

C'Nor said...

thnx..

Post a Comment

thanks ◕‿◕✿

Related Posts with Thumbnails