SPECIAL PRICE & SPECIAL DISCOUNT?? HARGA TERMURAH?? SET SHAKLEE TERBAIK??

March 2017 SHAKLEE Promotion: Buy 1 FREE 1: Lecithin Buy 4 AT 3: Vita-Lea For Children
For all order inquiries, please contact 0142149010. I'll respond to you shortly and appreciates your patience and support. Tq!

January 15, 2009

.:Jalan-jalan:.

Pagi khamis 18/12 lpz..ntah nape aku rase tetiba je rindu kat nina dan sue..al-maklumlah cuti sem da nak habis..tp.x pernah keluar bersama pn..sume bz..disebabkan ngn pkwe bley keluar..xkan ngan along x bley nk keluar kot..ye x ngah?..hahaha.pagi-pagi ag aku da msg nina tnya bley keluar or tak dan dy gtaw bley..disebabkan dy ad lesen keta..kena tanya dy dululah.diver 1st..hahaha.klu x..mcmne nk p lepak? kui6..aku nie lesen je yg ad..tp takut nk bawak keta..kebetulan hari 2 sue x ada driving claz..so..cantek!!..ktrg kuar je lah arie 2.nina p ambik sue dlu and then baru dtg ambik aku...bez sgt..p lepak kt kb mall.mkan kt chicken rice shop dan mcm2 ag..tp yg x bez ktrg bkn keluar berlima tp bertiga je dan aku kena bwk ank buah aku Nur Dina Izwana..nk menyibuk..x pe lah Dina.cik sue bawak Dina..terpaksa melayan ank buah aku..huhu.dpt jadi ibu utk arie 2..hahaha..lawak2..memandangkan keluar umah pn dh lmbt.aku pn sampai umah lpz mghrb..nasib baik nina hantarkan..klu x.cnfirm kena soal siasat ngn mak aku..ye lah..nak keluar umah punyalah susah nk kasi..time dapat green light balik lambat plak..hua3..so sorie mom..:(




Kat bwah nie pic2 yg sempat aku ambik time keluar on dat day:-



dina+angah



muka sempoi:)



keindahan alam..






angah+sue+cnoor




posing:)









0 cOmment{s}:

Post a Comment

thanks ◕‿◕✿

Related Posts with Thumbnails