SPECIAL PRICE & SPECIAL DISCOUNT?? HARGA TERMURAH?? SET SHAKLEE TERBAIK??

March 2017 SHAKLEE Promotion: Buy 1 FREE 1: Lecithin Buy 4 AT 3: Vita-Lea For Children
For all order inquiries, please contact 0142149010. I'll respond to you shortly and appreciates your patience and support. Tq!

October 6, 2013

Cinch Shaklee

Assalamualaikum w.b.t
selalunya bercerita mengenai products shaklee yang lain. tapi hari ini nak cerita pasal CINCH SHAKLEE.pernah tengok macam mane cinch shaklee?nie macam gambar kat bawah.hehe!

Diet yang gagal?

Selain dari tak control makan, dan tak senaman, sememangnya diet anda akan gagal. Oklah, anda kata anda dah tak makan nasi, tengah hari tak makan, cuba berlapar. Ada yang berjaya turun dalam 2-3 kg, tapi oklah lepastu nak makan nasi sebab terasa nikmat, tengok -tengok bila tak terjaga, berat mula naik kembali mendadak . Kenapa diet berlapar ni tak jadi ? Ok inilah satu kesan yang di panggil yoyo effect. Masalah yang berlaku di sini ialah, bila kita kurang makan, kita bukannya membuang lemak, tapi apa yang berlaku, jisim otot kita menjadi lemah dan berkurangan, jadi yang hilang berat tu cumalah otot kita sahaja. Bila kita start makan balik, yang bertambah cumalah lemak. Di sini kita perlu tahu, otot sangat penting untuk menguatkan metabolisme yang mampu membakar lemak.

Apa Itu Leucine ?

Leucine ini adalah salah satu sumber protein, yang bagus untuk memelihara otot. Cara bekerja leucine ni ialah, dia akan mengekalkan kekuatan otot kita, selepas kita berlapar, diet, ataupun lepas kita senaman membasuh kereta ataupun mengejar biawak. Mengikut kajian yang dibuat, para atlet biasanya akan mengalami lemah otot, dan ini menyebabkan jisim otot berkurang. Dengan adanya leucine ini, jisim otot cuba dikekalkan, dan ini membantu otot meningkatkan metabolisme, dan seterusnya membakar lemak  yang ada. Jadi, pentingnya Cinch Shake ini ialah kandungan Leucine protein yang bagus untuk orang yang berdiet.

Beza Cinch dengan ESP

Produk protein yang popular selain Cinch ialah Energizing Soy Protein (ESP), yang memang sesuai dijadikan sumber protein, yang banyak khasiat dan kelebihannya. Antara beza yang ketara ialah kandungan multivitamin yang lebih banyak terdapat di dalam Cinch berbanding ESP. Mengikut pakar Shaklee, Cinch memang direka khas untuk kuruskan badan. Walaubagaimanapun, ESP juga berkesan untuk kuruskan badan. Di dalam Cinch, kandungan Leucine dirahsiakan, sebagai satu paten khas Shaklee, supaya formula kandungan Leucine tidak dapat ditiru oleh syarikat lain.

3 Perisa Terbaik 
  • vanila
  • coklat 
  • cafe latte 
 ANDA boleh memilih mahukan yang mane ye? pilihlah favourite anda :)

info credit:faizsaaid

if ada sesiapa nak try menggunakan SHAKLEE sgt2 dialukan. harga jualan adalah harga jualan semasa. so? apa tunggu lagi? jom berSHAKLEE bersama-sama saya CNOOR :))  
 
kenapa special membeli dengan saya?Let's see:
 
Anda akan mendapat Free Timetable, Guidelines, Consultation & Info daripada saya.



sekian, terima kasih..
anda mempunyai masalah? SHAKLEE dapat membantu anda. apa tunggu lagi? jom!!
SHAKLEE ID - 1034690
CALL/SMS/WHATSAPP - 0142149010 
 EMAIL - asliezan0501@gmail.com
FB: https://www.facebook.com/asliezan (boleh PM untuk sebarang pertanyaan)

atau?sila like page FB: BEAUTY & HEALTH untuk sebarang info/order :))
post signature

0 cOmment{s}:

Post a Comment

thanks ◕‿◕✿

Related Posts with Thumbnails