SPECIAL PRICE & SPECIAL DISCOUNT?? HARGA TERMURAH?? SET SHAKLEE TERBAIK??

March 2017 SHAKLEE Promotion: Buy 1 FREE 1: Lecithin Buy 4 AT 3: Vita-Lea For Children
For all order inquiries, please contact 0142149010. I'll respond to you shortly and appreciates your patience and support. Tq!

October 5, 2013

Vitamin C Shaklee is BACK!! (Jom cuba Masker Vitamin C!!)

Assalamualaikum w.b.t

sesiapa nak order Vitamin C. hujung bulan nie da ada OCTOBER!! sebab ada membe tanye vitamin c boleh order ke tak. stok dah abis dan good news untuk dy dan semua yang tak sabar menunggu Vitamin C shaklee.

Wanita dan vitamin C memang tak dapat dipisahkan. sebab nya wanita ni sinomin nya dengan kecantikan..nak cantik ambik vitamin C betul tak? Rata2 produk kecantikan dipasaran pun kebanyakan nya mesti mengandungi vitamin C,malah ade yang sanggup berbelanja lebih untuk dapatkan suntikan vitamin C dan mcm2 lagi lahh..tapi sekarang ni jangan risau xyah suntik2 lagi..

Cubalah makan tablet Vitamin C shaklee jerr..memang terbaekk..kalau tidak..takkanlah stok vitamin C shaklee baru restok cepat je habis dekat shaklee..licinnnn.huhuhuu.

Secara am nya, vitamin C ni diperlukan untuk mengekalkan kulit yang cantik malah ia juga boleh merangsang pengeluaran colagen untuk kulit ..Vitamin C juga boleh mengurangkan garis2 halus yang tidak diigini dan banyak lagi kelebihan vitamin nie...
FUNGSI VITAMIN C

1. Membantu tubuh badan menghasilkan kolagen iaitu struktur utama dalam saluran darah, gigi, gusi, rambut, kulit , tendon dan ligament.

2.Vitamin C penting untuk mengawal level nitric oxide iaitu bahan kimia semulajadi yang membantu dalam  mencegah pengerasan saluran darah oleh itu membantu mencegah penyakit darah tinggi,sakit jantung stroke (angin ahmar),kerosakan buah pinggang dan sebagainya. Mencegah penyakit barah kerana fungsinya sebagai antioksida yang meneutralkan radikal bebas dan mencegah kerosakan sel-sel badan.


3.Membantu detoksifikasi bahan pencemar di dalam tubuh badan seperti (plumbum dan raksa)

4. Membantu metabolisme kolesterol di dalam badan justeru mengelakan penyakit batu karang pada hempedu dan mengurangkan kolesterol dalam darah.

5.Mengurangkan tahap penyakit (severity) demam, batuk dan selsema 

6. Membantu dalam penyerapan zat besi yang diperlukan oleh badan untuk pembentukan darah, brains development , kontrol aktiviti otot.jika kurang nya zat besi memberi kesan kepada immune sistem badan kerana T-cell yang diperlukan untuk antibodi berkurang. 


 MASKER VITAMIN C

tahu tak yang Vitamin c pun dapat buat MASKER kat muka?? kadang-kadang dah rasa bosan nak telan/makan. apa kata kita try buat MASKER VITAMIN C plak.hehe!! admin pun tak pernah try lagi actually.haha! nampak macam best. Let's try!! yeayyyy!




jom kita tengok kelebihan MASKER VITAMN C SHAKLEE :))
  •   Meransang penghasilan kollagen pada kulit
  •   Menegangkan kulit muka
  •   Mengecutkan jerawat
  •   Mencerahkan muka
  •   Menyegarkan wajah yang kusam tak bermaya



Kenapa? sebab Vitamin C shaklee berbeza dengan jenama lain:

 
  1. Teknologi penghasilan Vitamin C Shaklee adalah sustained release.Kenapa perlu teknologi sustain release? Sebab vitamin c mudah musnah,bersifat larut air dan tidak dapat disimpan lama dalam badan. Sustained release adalah teknologi yang membantu Vitamin C untuk kekal lama dalam badan dimana hanya 100mg vitamin C dilepaskan ke dlm badan setiap sejam. 
  2. Satu tablet vitamin C Shaklee bersamaan dengan 7 setengah biji oren.
  3. Vitamin C Shaklee lengkap dgn bioflavonoid (bahan penting yang membantu penyerapan vitamin c dengan lebih baik).. dan vitamin C shaklee semulajadi tanpa bahan pewarna atau perisa tambahan
info credit:aaisyahealthnbeauty+tiera


if ada sesiapa nak try menggunakan SHAKLEE sangat-sangat dialukan. harga jualan? harga retail atau harga ahli yang diberikan kepada customer? anda hubungi saya untuk mengetahui lebih lanjut. cepat-cepat. anda lambat anda rugi.he! so? apa tunggu lagi? jom berSHAKLEE bersama-sama saya CNOOR :))  
 

kenapa special membeli dengan saya?Let's see:
 
Jika anda memilih untuk tidak menggunakan pos, Anda boleh terus walk in/pergi secara terus ke mana-mana branch SHAKLEE d'seluruh Malaysia. berikan SID saya iaitu SID - 1034690 (CIK NOR ASLIZAN) untuk setiap pembelian barangan SHAKLEE anda. Anda akan mendapat barangan dengan harga yang berpatutan. senang kan? dah jimat RM10 untuk pos dan dapat keistimewaan mendapat barangan dengan harga tersebut. yesss!! (untuk first time mahu mencuba sangat-sangat berbaloi sebab anda dapat jimat!)

*ingin mengetahui Shaklee Branch berdekatan anda? klik sini

selepas itu bolehlah HUBUNGI saya d'FB/blog/sms/whatsapp untuk mendapatkan free timetable, guidelines dan consultation :))

sekian, terima kasih..
anda mempunyai masalah? SHAKLEE dapat membantu anda. apa tunggu lagi? jom!!
SHAKLEE ID - 1034690
CALL/SMS/WHATSAPP - 0142149010 
 EMAIL - asliezan0501@gmail.com
FB: https://www.facebook.com/asliezan (boleh PM untuk sebarang pertanyaan)

atau?sila like page FB: BEAUTY & HEALTH untuk sebarang info/order :))



p/s: Set ini adalah Set Cadangan sahaja dan tiada kaitan dengan mana-mana pihak. Harap Maklum.

post signature

0 cOmment{s}:

Post a Comment

thanks ◕‿◕✿

Related Posts with Thumbnails