SPECIAL PRICE & SPECIAL DISCOUNT?? HARGA TERMURAH?? SET SHAKLEE TERBAIK??

March 2017 SHAKLEE Promotion: Buy 1 FREE 1: Lecithin Buy 4 AT 3: Vita-Lea For Children
For all order inquiries, please contact 0142149010. I'll respond to you shortly and appreciates your patience and support. Tq!

January 23, 2009

.:Makan ABC:.


ABC...uhuw:)


arie nie ase bez sgt sbb dapat jpe ngn roomate kat UiTM Kedah dlu..akhirnya dapat berkumpul gak ktrg nie..fush..rindu bangat kat kak anie dan kak nisa..tp, ptg tadi dpt jpe ngn kak anie je sbb kak nisa ada hal.mlm nie baru dpt jpe ngan kak nisa..tghari aku+min+adik bucukku "dayah"..hehe..jgn marah erk?..nati cpt tua p umah kak anie..dijadikan cite..umah kak anie dekat je ngn umah sewa aku..dia kat jln kemunting dan aku kat jln teratai..jodoh agknya..tapi, sesat gak sbb x jpe cari umah dia..hahaha..lps p umah kak anie dan makan tghari.. dia plak dtg umah aku..lepak kat sana.sembang-sembang and then lps 2 dy belanja mkn ABC kt kedai yg indah permai kat seksyen 2..thnx akak coz blnje kitrg..nati bley blnje ag..hahaha.kesian kat adik bucukku sbb kena kejar masa nk p kesatria pkul 5..time ktrg order dah pukul 4 lebih..nasiblah Dayah..hehe..x pe..at least dpt mkn ABC bez gk..ye x?



aku..layan jer..hahaha:)




time mencari umah kak anie..penat+tersenyum..:)



aku+kak anie:)

p/s:byk kenangan manis ngn dyrng kat Kedah..paling manis time ktrg p Pantai Murni..konon2 nk kua 4 d last time ngn aku sbb da last sem kat sana before aku continue kat uitm s.alm.dijadikan cite.ktrg pnyer kereta rosak on d way nak blik uitm merbok..uhuw..lawak+menakutkan sbb kereta rosak kat tgh-tgh jln.kiri n kanan ada kubur cina n melayu..mlm plak 2.wawawa

2 cOmment{s}:

Anonymous said...

uish..penat giler dayah ari2...huk3...da la klam kabut g kesatria...then dr nk g silat x jd cuz nk kems brg nk blik...seb bek kak nisa dtg amik...x le tkjar2 sgt kn???kui3...uish..dayah bg comment, cam ni blog dayah lak..pnjang bebenor...wakakaka..=P

C'Nor said...

padan ngn muka..heh3..x pe2..at lst dpt bersenam..hahaha..wateva pn..abc arie 2 bez..ye x??x pe..komen je..space byk g utk dyh komen..akak no hal..:P

Post a Comment

thanks ◕‿◕✿

Related Posts with Thumbnails