SPECIAL PRICE & SPECIAL DISCOUNT?? HARGA TERMURAH?? SET SHAKLEE TERBAIK??

March 2017 SHAKLEE Promotion: Buy 1 FREE 1: Lecithin Buy 4 AT 3: Vita-Lea For Children
For all order inquiries, please contact 0142149010. I'll respond to you shortly and appreciates your patience and support. Tq!

October 17, 2013

Cadangan Kurus dengan ALFAFA dan LECITHIN

Assalamualaikum w.b.t

konsep basic: BAKAR ---> BUANG --> BINA

                                                                   SET KURUS BUDGET!!

ALFAFA+LECITHIN untuk ANDA!!

berapa set kurus? ALAMAK!! duit/budget x banyak T_T. selalu menjadi persoalankan bila budget tak banyak. betul tak?tapi, DON'T WORRY!! ALFAFA+LECITHIN ade!!anda pun mampu untuk maintain kurus.he!

ramai yang bertanya kenapa perlu ambil kedua-dua (alfafa+lecithin)?ambil satu je x boleh ke? eh!eh! bukan x boleh. boleh. tapi anda nak hasil yang SUPERRBBBB bersesuaian dengan BUDGET kan? jadi untuk hasil yang SUPERRBBBB kene ambil ALFAFA+LECITHIN lah.hehe!!

nak tahu kenapa?jom kita tengok macam mana ALFAFA+LECITHIN berfungsi?


Langkah PERTAMA : Memecahkan Lemak (BAKAR LEMAK)


Proses memecahkan LEMAK boleh dilakukan dgn mengambil LECITHIN atau OMEGA. Lecitin dinamakan "pengemulsi semulajadi" kerana ia mempunyai kesan melekat kat lemak....dalam perkataan ringkasnya,ia menyebabkan lemak tu terapung kat dalam darah...dan seterusnya mencegah lemak dari melekat kat dinding membrane.. Lecitin tak boleh dihasilkan oleh badan tetapi ianya sangat diperlukan oleh badan.

Langkah KEDUA : Membersihkan Usus (DETOX) (BUANG)

Detox adalah proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih. baru badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum.

Apa yang sesuai untuk detox adalah HERB-LAX atau ALFALFA. Bagi mereka yang tidak mengalami masalah sembelit boleh cuba Alfalfa, dan Herblax sesuai untuk mereka yang mengalami masalah sembelit. HERB-LAX tidak syorkan pada ibu2 yang menyusukan anak kerana bimbang jika kesannya akan dapat pada anak.

*Langkah KETIGA : Membina Otot dgn PROTEIN

Bagi anda yg sedang dlm proses mengawal berat badan, pastikan protein terkandung dlm setiap makanan anda. Protein sangat perlu untuk membantu meningkatkan metabolisme tubuh, meningkatkan perkembangan otot, menjaga nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak. Kajian menunjukkan protein dapat membakar kalori sampai sebanyak 35%.

Untuk protein terbaik, anda boleh memilih samada CINCH SHAKE atau jika anda ibu yang menyusukan anak, jangan ambil Cinch Shake ni, tapi gantikan dengan ESP (ESP juga membantu mempercepatkan penghasilan susu badan).

Kenapa perlu mengambil protein? Apabila lemak diuraikan drpd badan, otot diperlukan utk menggantikan ruangan yg kosong itu bagi mengelakkan kulit kelihatan tidak bermaya, lembik dan kusam.

*untuk kesan yang lebih optimum bolehlah anda tambah dengan Cinch/ESP :))

info credit:izaddaud 

if ada sesiapa nak try menggunakan SHAKLEE sgt2 dialukan. harga jualan adalah harga jualan semasa. so? apa tunggu lagi? jom berSHAKLEE bersama-sama saya CNOOR :))  
 
kenapa special membeli dengan saya?Let's see:
 
Anda akan mendapat Free Timetable, Guidelines, Consultation & Info daripada saya.



sekian, terima kasih..
anda mempunyai masalah? SHAKLEE dapat membantu anda. apa tunggu lagi? jom!!
SHAKLEE ID - 1034690
CALL/SMS/WHATSAPP - 0142149010 
 EMAIL - asliezan0501@gmail.com
FB: https://www.facebook.com/asliezan (boleh PM untuk sebarang pertanyaan)

atau?sila like page FB: BEAUTY & HEALTH untuk sebarang info/order :))

 
p/s: Set ini adalah Set Cadangan sahaja dan tiada kaitan dengan mana-mana pihak. Harap Maklum.
post signature

0 cOmment{s}:

Post a Comment

thanks ◕‿◕✿

Related Posts with Thumbnails