SPECIAL PRICE & SPECIAL DISCOUNT?? HARGA TERMURAH?? SET SHAKLEE TERBAIK??

March 2017 SHAKLEE Promotion: Buy 1 FREE 1: Lecithin Buy 4 AT 3: Vita-Lea For Children
For all order inquiries, please contact 0142149010. I'll respond to you shortly and appreciates your patience and support. Tq!

January 18, 2009

.:Birthday Card:.

Sue..thnx for ur bezday card..i love it!!..hehehe.aku akn ingat kata-kata dalam kad 2 sampai bila-bila sbb aku taw yang mengetahui semua pasal diri aku hanyalah dirimu..thnx a lot for being my best friend..thnx coz sudi bagi semangat di saat-saat aku dah merasakan diri aku x mampu nk bangkit dan bertahan..aku sgt-sgt menghargainya..x taw mcm mana utk aku balas sue..lve ue so much!!!



thnx:)

“Jgn tangisi hari semalam dan hari esok sbb kedua-duanya hanyalah boleh membuatkan kita jatuh dan jatuh lagi. Ia hanyalah musuh utama kita kalau kite asyik memikirkan benda yang sudah lepas dan yang tak akan lagi kita ketahui apa yang akn berlaku..hargailah hari ini kerana hari inilah yang boleh membuatkan kite tersenyum kalau kita tahu untuk menghargainya”



p/s: miss cookie: thnx for ur cake:)

0 cOmment{s}:

Post a Comment

thanks ◕‿◕✿

Related Posts with Thumbnails