SPECIAL PRICE & SPECIAL DISCOUNT?? HARGA TERMURAH?? SET SHAKLEE TERBAIK??

March 2017 SHAKLEE Promotion: Buy 1 FREE 1: Lecithin Buy 4 AT 3: Vita-Lea For Children
For all order inquiries, please contact 0142149010. I'll respond to you shortly and appreciates your patience and support. Tq!

September 8, 2013

SHAKLEE?? I trust u! :)))

Assalamualaikum w.b.t




 ingin sihat dan cantik? SHAKLEE boleh membantu anda :))


macam mana life arini? semoga dipermudahkan oleh Allah s.w.t semua urusan kita hari ini. apa kena mengena dengan title post SHAKLEE? I trust you!!. just nak share pengalaman menggunakan produk SHAKLEE. dulu my junior Tiera selalu sebut pasal SHAKLEE. tapi masa tu buat bodoh je sebab malas nak ambik tahu.haha! sekarang? bila dah habis belajar dan start kerja. mulalah rasa semacam je badan kan? penat, murung, cepat letih, badan dah naik a.k.a GEMOK. yess! start daripada itu mulalah cari tiera balik dan tanya dia macam-macam especially pasal SHAKLEE. OMG! terus try ALFAFA+LECITHIN. tapi tak ambik ESP sebab tekak x boleh nak masuk dengan susu tepung or seangkatan dengannya.haha!

Alhamdulillah.. lepas 3 minggu guna. berat maintain. resdung dah berkurang dan paling penting jerawat kat muka dah tak naik banyak macam before ni. lagi satu saya adalah penghidap tegar MIGRAINE. Allah je tahu betapa sengsaranya sakit kepala. dulu almost 2-3 times dalam seminggu akan kene migraine. tapi sekarang tidak lagi. syukur. kalau dulu baru habis study berat just 50kg. tapi bila duduk rumah terus naik jadi 56kg.see? betapa tension. sekarang dari 56kg dapat maintain ke 52kg. dapat trn 4kg kira ok lah kan?he! badan seriously rasa sgt2 ringan dan selesa. d'sebabkan itu. nekad untuk menjadi ahli SHAKLEE. apa salahnya share benefits dengan orang lain kan? bila dah serasi dan sendiri sudah mencuba. rasanya better berkongsi dengan kawan-kawan dan rakan bloggers yang lain. sebarang masalah in syaa Allah akan ada jalan penyelesaiannya :))

TAKUT? RISAU? BOLEH PERCAYA KE? jangan risau. jangan takut kerana produk SHAKLEE adalah produk yang telah diterima oleh masyarakat kita dan daripada hasil semulajadi. belum cuba belum tahu kan?
skrg tgh menggunakan Omega Guard. bkn hanya untuk kesihatan dalaman. tapi mampu menjadikan kulit cantik berseri+kemerahan. tetapi juga mampu mengekalkan berat badan.Alhamdulillah :))



sekian, terima kasih..



anda mempunyai masalah? SHAKLEE dapat membantu anda. apa tunggu lagi? jom!!

SHAKLEE ID - 1034690 
CALL/SMS/WHATSAPP - 0142149010 
EMAIL - asliezan0501@gmail.com 
FB: https://www.facebook.com/asliezan (boleh PM untuk sebarang pertanyaan)

 atau?sila like page FB:  BEAUTY & HEALTH untuk sebarang info/order :))

post signature

1 cOmment{s}:

Athirah Tieramiessyou said...

wahhhh..! shaklee laa..hehe best kan. murah pun murah ;)

Post a Comment

thanks ◕‿◕✿

Related Posts with Thumbnails