SPECIAL PRICE & SPECIAL DISCOUNT?? HARGA TERMURAH?? SET SHAKLEE TERBAIK??

March 2017 SHAKLEE Promotion: Buy 1 FREE 1: Lecithin Buy 4 AT 3: Vita-Lea For Children
For all order inquiries, please contact 0142149010. I'll respond to you shortly and appreciates your patience and support. Tq!

September 14, 2013

Set Cadangan Berpantang SHAKLEE

Assalamualaikum w.b.t

selamat berhujung minggu semua. hari ni nak share sedikit info tentang set berpantang untuk ibu-ibu yang baru lepas bersalin dan juga untuk mendapatkan susu yang banyak. selalunya selalu menulis pasal orang yang belum kahwinkan?he! jom kita tengok apa yang diperlukan untuk ibu yang sedang berpantang dan kelebihan menggunakan set berpantang SHAKLEE :)


1. VITALEA - utk membekalkan vitamin dan nutrien kepada si ibu, mengandungi iron utk bantu tambah darah ibu selepas proses bersalin.

2. BCOMPLEX - utk mengurangkan rasa penat, mengantuk dan anti stress. Biasanya ibu baru bersalin kan kurang tidur sebab perlu jaga baby yang baru lahir.

3. VITA C / CHEW C - utk bekalkan antibodi kepada ibu dan anak. Baby baru lahir antbodi badannya masih sgt rendah dan mudah terdedah kepada jangkitan luar. Jadi vit c diperlukan utk bantu UP kan sistem pertahanan badan bb dan juga ibu.

4. ZINC - utk cepatkan proses penyembuhan luka bersalin samada bersalin normal atau csect. Juga bagus utk atasi masalah rambut gugur selepas bersalin akibat perubahan hormon.


(Add-on)

5. OSTEMATRIX - utk bantu melancarkan pembuangan ibu bg mengelakkan sembelit semasa berpantang. Bagus utk mengurangkan rasa sakit2 belakang serta dpt membekalkan kalsium secukupnya kepada baby utk tumbesaran tulang dan gigi yang sihat.

6. ESP - utk tenaga, milk booster dan kulit yang bersih dan sihat. Bantu memberi rasa kenyang kpd ibu yang sedang berpantang.


sedikit perkongsian:


if ada sesiapa nak try menggunakan SHAKLEE sgt2 dialukan. harga jualan adalah harga jualan semasa. so? apa tunggu lagi? jom berSHAKLEE bersama-sama saya CNOOR :))  
 
kenapa special membeli dengan saya?Let's see:
 
Anda akan mendapat Free Timetable, Guidelines, Consultation & Info daripada saya.



sekian, terima kasih..
anda mempunyai masalah? SHAKLEE dapat membantu anda. apa tunggu lagi? jom!!
SHAKLEE ID - 1034690
CALL/SMS/WHATSAPP - 0142149010 
 EMAIL - asliezan0501@gmail.com
FB: https://www.facebook.com/asliezan (boleh PM untuk sebarang pertanyaan)

atau?sila like page FB: BEAUTY & HEALTH untuk sebarang info/order :))

p/s: Set ini adalah Set Cadangan sahaja dan tiada kaitan dengan mana-mana pihak. Harap Maklum.
post signature

0 cOmment{s}:

Post a Comment

thanks ◕‿◕✿

Related Posts with Thumbnails