SPECIAL PRICE & SPECIAL DISCOUNT?? HARGA TERMURAH?? SET SHAKLEE TERBAIK??

March 2017 SHAKLEE Promotion: Buy 1 FREE 1: Lecithin Buy 4 AT 3: Vita-Lea For Children
For all order inquiries, please contact 0142149010. I'll respond to you shortly and appreciates your patience and support. Tq!

January 15, 2014

Perkongsian: Duit Poket dengan bantuan Shaklee

Assalamualaikum w.b.t

harini saya tak nak promote shaklee ye? tapi nak share tentang kebaikan shaklee yang saya dapat. bermula dengan try sendiri. kesan dan perubahan yang Alhamdulillah sangat bagus untuk diri yang tak berapa percaya dengan product merapu yang berlambak dalam pasaran kerana diri sendiri sangat tak suka dengan produk bukan-bukan. kesannya masa tua kita tidak tahu.ye tak?

bermulanya dengan mencuba sendiri dan setelah buat research almost everyday pasal Shaklee. finally. i've decided wanna try SHAKLEE. yes. saya try jugak even dalam hati risau, takut dan ragu-ragu. Ini pun selepas bertanya pada rakan-rakan. selepas sebulan ke dua bulan saya rasa best. ok. daripada beli je. better jadi ahli kan? sebab saya pun tetap akan beli almost every month. so saya decide nak jadi ahli dengan modal RM65. baru tahu rupa-rupanya. beli untuk diri sendiri pun boleh dapat bonus. OMG!! ada jugak vitamin yang kita beli untuk kita tapi dalam masa same dapat jimat dan bertambah jatuh cinta bila dapat bonus pulak? Ya Allah penjimatan berganda. keputusan yang tepat dan tak sia-sia.

bekerja dalam bidang perundangan bukanlah sesuatu yang mudah. tapi sangat sukar mencabar. berdepan dengan karenah daripada bermacam pihak. mengadap komputer dan lambakan dokumen atas meja. so OMEGA GUARD SHAKLEE sangat membantu saya. rasa bertenaga tidak mengantuk dapat kawal stress. yess!! ini yang saya mahu. tekanan kerja buatkan kulit plak cepat berjerawat, kusam, kering. have to admit i need supplements for myself. ye saya consume plak VITA C SHAKLEE. tak mampu nak makan 7 1/2 biji oren sehari. jadi VITA C pilihan terbaik sebab 1 kapsul bersamaan 7 1/2 biji oren.selepas tu saya consume ESP SHAKLEE untuk kulit licin dan beberapa lagi vitamin lain ex: LECITHIN, ALFAFA, HERB-LAX.

so. terfikir plak better saya tolong membe-membe yang nak beli dengan harga ahli tapi guna ID saya kan? bolehlah dyrang dapat murah tapi dapat rasa kebaikan dan kelebihan shaklee. MAHAL? mane ada mahal kalau dapat beli dengan harga ahli kan? tahan 4-6 bulan. kalau dibahagikan berapa sangat yang kita berhabis untuk sihat dan cantik per month. try fikirkan ye? saya juga suka share pasal shaklee di facebook. sebab best dan happy dengan kesan positif natural products nie. memandangkan saya pun ada blog. so saya decide nak buat side income dengan shaklee sambil kerja kan? dengan harga istimewa sama macam saya tolong kawan-kawan saya. saya juga buat macamtu untuk customer saya yang ingin merasa kehebatan shaklee samada d'fb page or di blog. alhamdulillah sambutan sangat baik.

4 bulan join saya mampu kumpul 4 angka.siapa nak bagi kat kita macamnie every month?tak akan ada!!. wow! syukur Alhamdulillah. just buat part time dan same-same tolong orang lain nak sihat & cantik dengan shaklee.bermodalkan RM65 tak payah simpan stock. dan just order online. sangat bersesuaian dengan diri yang busy bekerja. sangat simple dan senang. tapi nak bonus kene usaha. duit takkan datang bergolek tanpa kita usaha sebab nie bukan skim cepat kaye taw?

so. keluarlah dari zon selesa anda. cari pendapatan sampingan untuk bantu family, duit poket untuk beli buku kalau yang masih belajar. kos hidup yang makin meningkat perlukan kita berusaha lebih keras. kita yang mampu mengubah diri kita sendiri!!

HELP ME TO HELP YOU!!

Ini jumlah yang saya dapat sebab saya buat part time. bukanlah nak show off tapi nak anda semua buka mata. buat part time boleh dapat banyak nie. kalau full time? kalau usaha lebih? kalau fokus? anda mampu dapat banyak lagi.in shaa Allah. bebaskan diri dari zon selesa kita

berminat nak tahu lanjut? boleh pm.sms/whatsapp 0142149010. saya sudi berkongsi.

if ada sesiapa nak try menggunakan SHAKLEE sangat-sangat dialukan. harga jualan? harga retail atau harga ahli yang diberikan kepada customer? anda hubungi saya untuk mengetahui lebih lanjut. cepat-cepat. anda lambat anda rugi.he! so? apa tunggu lagi? jom berSHAKLEE bersama-sama saya CNOOR :))  
 
kenapa special membeli dengan saya?Let's see:
 
Jika anda memilih untuk tidak menggunakan pos, Anda boleh terus walk in/pergi secara terus ke mana-mana branch SHAKLEE d'seluruh Malaysia. berikan SID saya iaitu SID - 1034690 (CIK NOR ASLIZAN) untuk setiap pembelian barangan SHAKLEE anda. Anda akan mendapat barangan dengan harga yang berpatutan. senang kan? dah jimat RM10 untuk pos dan dapat keistimewaan mendapat barangan dengan harga tersebut. yesss!! (untuk first time mahu mencuba sangat-sangat berbaloi sebab anda dapat jimat!)

*ingin mengetahui Shaklee Branch berdekatan anda? klik sini

selepas itu bolehlah PM saya d'FB/blog/sms/whatsapp untuk consultation :))

sekian, terima kasih..
anda mempunyai masalah? SHAKLEE dapat membantu anda. apa tunggu lagi? jom!!
SHAKLEE ID - 1034690
CALL/SMS/WHATSAPP - 0142149010 
 EMAIL - asliezan0501@gmail.com
FB: https://www.facebook.com/asliezan (boleh PM untuk sebarang pertanyaan)

atau?sila like page FB: BEAUTY & HEALTH untuk sebarang info/order :))
post signature

0 cOmment{s}:

Post a Comment

thanks ◕‿◕✿

Related Posts with Thumbnails