SPECIAL PRICE & SPECIAL DISCOUNT?? HARGA TERMURAH?? SET SHAKLEE TERBAIK??

March 2017 SHAKLEE Promotion: Buy 1 FREE 1: Lecithin Buy 4 AT 3: Vita-Lea For Children
For all order inquiries, please contact 0142149010. I'll respond to you shortly and appreciates your patience and support. Tq!

January 13, 2014

Kelebihan Set Cadangan Berpantang/Bersalin Shaklee

Assalamualaikum w.b.t

arini nak bercerita lagi tentang set berpantang shaklee yang menjadi pilihan HOT bakal-bakal ibu untuk berpantang. khasiat yang banyak menyebabkan set ini menjadi pilihan.ramai yang masih pening untuk menggunakan supplement mane yang best dan bertepatan dengan citarasa kan? tapi tak jumpa lagi. don't worry shaklee boleh membantu anda.he! dengan harga yang murah dan berpatutan ditawarkan d'Shaklee Beauty & Health. anda mampu memilikinya kerana dapat jimat dan tahan lame. siapa yang tak nak kan?hehe!


 Set Berpantang lain yang ditawarkan di Shaklee Beauty & Health. klik sini

Set bersalin shaklee  merangkumi supplement yang dapat membantu untuk menambahkan tenagamempercepatkan proses untuk sembuhkan luka bersalin, serta dapat juga membantu menambahkan susu badan. Set bersalin ini terdiri daripada:


1. Vitalea dengan zat besi :
    • Vitalea ini mengandungi 23 jenis vitamin dan mineral yang belum tentu kita dapat perolehi daripada makanan harian memandangkan perlu berpantang makan. Oleh itu vitalea ini dapat memastikan badan mendapat semua vitamin bagi menambahkan kembali tenaga dan meningkatkan kesihatan.
    • Vitalea ini mengandungi iron atau zat besi bagi membantu menghasilkan sel darah merah bagi menampung kehilangan darah semasa melahirkan.
2. B complex dengan asid folik :
    • B complex sangat membantu dalam mengembalikan dan meningkatkan tenaga ibu-ibu. Tempoh berpantang bukanlah tempoh berehat. Ibu-ibu biasanya tidak mendapat tidur yang cukup dek kerana rengetan anak dan sebagainya. B complex memberikan ibu tenaga luar biasa, di mana ia membantu menukarkan makanan kepada tenaga dengan cepat.
    • B complex juga membantu ibu-ibu menghindarkan diri dari stress dan mengelakkan meroyan kerana B complex dapat meningkatkan pengaliran saraf dengan baik.
3. Vitamin C :
    • dapat memperbaiki tisu-tisu yang telah rosak sepanjang kehamilan dan kelahiran. Ianya juga membantu dalam meningkatkan sistem pertahanan badan.
    • jangan dilupa juga, vitamin c adalah penting dalam pembentukan kolagen dan kesannya kulit bertambah cantik.
4. Zinc :
    • merupakan antara supplemen terpenting sepanjang berpantang. Zinc sangat membantu dalam mempercepatkan pembaikan luka-luka luaran dan dalaman. Ibu berpantang digalakkan makan ikan haruan, dan ikan haruan adalah sangat kaya dengan zinc. Adalah lebih mudah dan jimat dengan mengambil kapsul zinc ini.
5. Energizing Soy protein (ESP) :
    • membantu memberikan tenaga segera kepada ibu
    • membina sel-sel baru
    • menggalakkan pengeluaran susu ibu yang lebih pekat
6. Ostematrix (kalsium) :
    • 1 biji ostematrix = 1 gelas susu. Kita semua sedia maklum bahawa susu adalah sangat penting dalam menguatkan kembali tulang.
    • juga dapat membantu dalam pelawasan ibu-ibu sepanjang berpantang

 credit info:mummynawfal


if ada sesiapa nak try menggunakan SHAKLEE sgt2 dialukan. harga jualan adalah harga jualan semasa. so? apa tunggu lagi? jom berSHAKLEE bersama-sama saya CNOOR :))  
 
kenapa special membeli dengan saya?Let's see:
 
Anda akan mendapat Free Timetable, Guidelines, Consultation & Info daripada saya.



sekian, terima kasih..
anda mempunyai masalah? SHAKLEE dapat membantu anda. apa tunggu lagi? jom!!
SHAKLEE ID - 1034690
CALL/SMS/WHATSAPP - 0142149010 
 EMAIL - asliezan0501@gmail.com
FB: https://www.facebook.com/asliezan (boleh PM untuk sebarang pertanyaan)

atau?sila like page FB: SHAKLEE BEAUTY & HEALTH untuk sebarang info/order :))

p/s: Set ini adalah Set Cadangan sahaja dan tiada kaitan dengan mana-mana pihak. Harap Maklum.
post signature

0 cOmment{s}:

Post a Comment

thanks ◕‿◕✿

Related Posts with Thumbnails