SPECIAL PRICE & SPECIAL DISCOUNT?? HARGA TERMURAH?? SET SHAKLEE TERBAIK??

March 2017 SHAKLEE Promotion: Buy 1 FREE 1: Lecithin Buy 4 AT 3: Vita-Lea For Children
For all order inquiries, please contact 0142149010. I'll respond to you shortly and appreciates your patience and support. Tq!

October 14, 2013

GARLIC SHAKLEE

Assalamualaikum w.b.t



GARLIC SHAKLEE

eh? terlepas pandang plak nak berkongsi tentang khasiat GARLIC SHAKLEE. sebenarnya ramai yang tak tahu GARLIC nie mempunyai banyak khasiat taw? jom-jom kita tengok apa sebenarnya khasiat GARLIC SHAKLEE.he!

jangan tak tahu ye? orang KOREA cantik2 sbb makan GARLIC.hehe!

Pakar nutrisi mengatakan yang orang Korea ni cantik-cantik kulitnya adalah dengan pengambilan bawang putih. Tak sangka dengan pengambilan bawang putih pun boleh jadi cantik. Khasiat bawang putih rupanya bukan hanya untuk selsema dan demam tapi ada pelbagai lagi manfaat lain yang sangat bagus untuk kita.
**************************************

Dibuat dari bawang putih jenis premium, bebas racun perosak dan ditanam secara organik di California, USA pada waktu musim panas.

Ia dihasilkan secara ekslusif pada suhu bilik tanpa haba untuk memastikan pengekalan 100% Allicin aktif (tidak semua tablet garlic yang dijual mengandungi Allicin aktif). Dwi-teknologi digunakan untuk mengawal bau garlic. Perisa herbanya terhasil dari kombinasi 2 ekstrak herba (Rosemary dan Spearmint). Ianya mengandungi pelbagai vitamin E untuk meningkatkan sebatian aktif garlic dan keberkesanannya di dalam tubuh kita. Setiap 2 tablet membekalkan 1000 mg ekstrak garlic tulen yang menyamai dengan 2 ulas garlic segar.

***************************************
Kegunaan Allicin Pada Bawang Putih Untuk Kesihatan Manusia

-Mengurangkan pemendapan atesklerosis dan lemak
-Menormalkan keseimbangan lipoprotein
-Menurunkan tekanan darah
-Mempunyai anti-darah beku dan anti-ativiti radang
-Berfungsi sebagai anti-oksidan
-Bersifat antibiotik dan antibakteria semulajadi
-Bantu rawat jangkitan kulit seperti penyakit kaki makan air
-Bantu rawat asthma


Kepentingan Supplement Garlic Kepada Kesihatan Tubuh

1. Meningkatkan tahap sistem penghadaman, fungsi jantung yang baik kerana mengandungi ekstrak spearmint.

2. Merupakan Antibiotik semulajadi yang selamat dan sangat bagus untuk pertingkatkan sistem keimunan badan supaya boleh menghalang sakit berjangkit seperti selesema, kulat, kuman, virus dan yis candida

3. Membantu atasi masalah alergi dengan meningkatkan keimunan terhadap penyakit alergi seperti hidung yang sensitive, sinus, alergi, asthma, selesema dan hepatitis

4. Meningkatkan dan membantu dalam masalah sistem penghadaman seperti kembung perut, senak perut, ulser gastrik dan ketidakhadaman.

5. Menstabilkan tekanan darah tinggi dengan pengambilan konsisten 2-4 biji tablet Garlic sehari selepas makan. Garlic dapat mengeluarkan raksa, plumbum, kadmium yang merupakan logam toksik dalam tubuh dengan pantas. Logam toksik ini antara penyebab tekanan darah tinggi meningkat.

6. Melindungi sel-sel darah dari kemusnahan yang disebabkan kehadiran logam dalam tubuh dan sekaligus menghalang kerosakkan hati oleh bahan kimia yang terkandung dalam tubuh tanpa kita sedari.

7. Membantu menurunkan paras kolestrol, LDL, trigliserid dan kelikatan darah, mengurangkan bekuan darah, meningkatkan HDL, melindungi jantung dan menghalang strok dan penyakit koronari.

8. Membantu merawat kanser serta membantu mengurangkan peratusan bahan pencetus kejadian kanser iaitu Nitrosamine. Garlic merupakan anti-oksidan kerana mengadungi sebatian selenium+germanium+acid amino yang melindungi tubuh dari radikal bebas yang merupakan antara penyebab kanser.

9. Mengelakkan Odema iaitu air tekumpul dalam badan terutama pada kaki dan pergelangan kaki

10. Membantu menangani masalah organ-organ pernafasan tersumbat akibat batuk dan brokitis yang berterusan, sakit kerongkong, selesema dan resdung (sinus)

11. Bagi yang mempunyai Diabetes - Garlic dapat meningkatkan pengeluaran insulin dan meransang hati untuk mengawal gula dalam darah

12. Mampu melawan bakteria dan smeua jenis jangkitan pada:
~ Kerongkong & Telinga (throat & ear infection)
~ Perut memulas (stomach upset)
~ Cirit-birit (Diarrhea)
~ Bronkitis
~ Luka-luka (infected wounds)
~ Jangkitan yang berulang-ulang seperti telinga, kerongkong, gusi, mulut, dada, sistem air kencing

credit info:cantiksihatsemulajadi

if ada sesiapa nak try menggunakan SHAKLEE sgt2 dialukan. harga jualan adalah harga jualan semasa. so? apa tunggu lagi? jom berSHAKLEE bersama-sama saya CNOOR :))  
 
kenapa special membeli dengan saya?Let's see:
 
Anda akan mendapat Free Timetable, Guidelines, Consultation & Info daripada saya.



sekian, terima kasih..
anda mempunyai masalah? SHAKLEE dapat membantu anda. apa tunggu lagi? jom!!
SHAKLEE ID - 1034690
CALL/SMS/WHATSAPP - 0142149010 
 EMAIL - asliezan0501@gmail.com
FB: https://www.facebook.com/asliezan (boleh PM untuk sebarang pertanyaan)

atau?sila like page FB: SHAKLEE BEAUTY & HEALTH untuk sebarang info/order :))
 
post signature

0 cOmment{s}:

Post a Comment

thanks ◕‿◕✿

Related Posts with Thumbnails