SPECIAL PRICE & SPECIAL DISCOUNT?? HARGA TERMURAH?? SET SHAKLEE TERBAIK??

March 2017 SHAKLEE Promotion: Buy 1 FREE 1: Lecithin Buy 4 AT 3: Vita-Lea For Children
For all order inquiries, please contact 0142149010. I'll respond to you shortly and appreciates your patience and support. Tq!

October 29, 2013

Set Cadangan Kurus Shaklee (gabungan OMEGA + ALFAFA + B COMPLEX)

Assalamualaikum w.b.t

arini nak bercerita tentang gabungan slimming set yang boleh dikatakan BAGUS untuk anda yang masih tercari-cari yang mana bersesuaian dengan diri masing-masing.

kebiasaannya kita selalu dengar SLIMMING SET SHAKLEE terdiri daripada OMEGA & LECITHIN & ALFAFA & ESP & CINCH. tapi sebenarnya kita terlepas pandang kepada B COMPLEX yang sebenarnya mempunyai fungsi yang sangat bagus dalam membantu menurunkan berat badan. wowww!!

kepelbagaian pilihan sekarang buatkan kita tidak tahu yang mana satu yang sesuai dan menjadi pilihan yang utama.ok2. mari nak gtau.. OMEGA & LECITHIN adalah untuk membakar lemak-lemak yang ada. gabungan ini adalah SUPERBBB untuk mempercepatkan proses PEMBAKARAN LEMAK. tetapi jika perlu dipilih tentulah OMEGA yang bagus kerana OMEGA ibarat GAJAH & LECITHIN ibarat KANCIL dalam proses mempercepatkan pembakaran LELEMAKS kita.hehe!

ok. sekarang kita tengok new combination nie. apa yang istimewanya di samping BUDGET yang sangat sesuai untuk kita :))



B COMPLEX - kandungan Thiamine iaitu B1 sangat membantu meningkatkan metabolisme dalam badan kita. dan kandungan ASID FOLIC yang tinggi sangat membantu mempercepatkan kadar serapan dalam badan kita. kadang-kadang kita lambat sangat turun berat badan disebabkan kadar metabolisme dalam badan kita rendah

OMEGA Guard - Omega 3 berupaya membakar lelemak didalam badan. Bukan itu sahaja, minyak ikan (Omega 3) ini juga mampu mengawal nafsu makan bagi mereka yang mahu membuang lemak di badan. Kunci kejayaan bagi menurunkan berat badan adalah kebolehan seseorang mengawal selera makan. Leptin (di dalam Omega 3) inilah yang mengehadkan rasa lapar seseorang.


ALFAFA - membantu dalam proses membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih. baru badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum.

ok.. da siap explain. jadi? tepuk dada. tanya selera.hehe!

if ada sesiapa nak try menggunakan SHAKLEE sgt2 dialukan. harga jualan adalah harga jualan semasa. so? apa tunggu lagi? jom berSHAKLEE bersama-sama saya CNOOR :))  
 
kenapa special membeli dengan saya?Let's see:
 
Anda akan mendapat Free Timetable, Guidelines, Consultation & Info daripada saya.



sekian, terima kasih..
anda mempunyai masalah? SHAKLEE dapat membantu anda. apa tunggu lagi? jom!!
SHAKLEE ID - 1034690
CALL/SMS/WHATSAPP - 0142149010 
 EMAIL - asliezan0501@gmail.com
FB: https://www.facebook.com/asliezan (boleh PM untuk sebarang pertanyaan)

atau?sila like page FB: BEAUTY & HEALTH untuk sebarang info/order :))

p/s: Set ini adalah Set Cadangan sahaja dan tiada kaitan dengan mana-mana pihak. Harap Maklum.
post signature

0 cOmment{s}:

Post a Comment

thanks ◕‿◕✿

Related Posts with Thumbnails