SPECIAL PRICE & SPECIAL DISCOUNT?? HARGA TERMURAH?? SET SHAKLEE TERBAIK??

March 2017 SHAKLEE Promotion: Buy 1 FREE 1: Lecithin Buy 4 AT 3: Vita-Lea For Children
For all order inquiries, please contact 0142149010. I'll respond to you shortly and appreciates your patience and support. Tq!

August 2, 2011

♣ try explore HeartBeat.my^^

Salam Ramadhan untuk semua :]

disebabkan kebosanan  dan nak masak utk berbuka pun lambat lagi.ak sempat berblogwalking di blog rakan-rakan blogger. seriously, mmg dah lama x pedulikan blog.nak update entry pun malas sgt2. apatah lagi nak berblogwalking.hehe

tapi, apa yang menariknya arini. ak dapat belajar benda baru bila singgah d'blog membe-membe. apa yang barunye?? jeng-jeng-jeng: HeartBeat.my (padahal org lain dah berkurun tahu dan ak baru je tahu. syyuuuhhh.Opps!!) sape yang dah tahu? angkat tgn.guraw je..sape yang dah tahu. baguslah dan sape yang belum tahu tu boleh lah try explore. actually Heartbeat.my lebih kurang same dengan Nuffnang. yang boleh m'bantu blogger-blogger utk  dapat duit sampingan di samping membeli. berminat x nak try? kalau berminat. jom klik link di bawah utk explore+register:


untuk sesiapa yang confius dan masih lagi x tahu cara utk register.bley refer kat blog mama sbb dy ade kasi tutorial. link di sini.thanx ye mama :)

 { SALAM RAMADHAN

"Rasulullah s.a.w bersabda yang maksudnya:"Semua amalan anak Adam digandakan kebaikannya sepuluh kali ganda serupa dengannya hingga tujuh ratus kali ganda, Allah Azza Wajalla berkata:
Melainkan puasa, kerana ia untuk-Ku dan Aku sendiri yang membalasnya, mereka meninggalkan syahwat dan makanannya kerana-Ku."Bagi orang yang berpuasa akan mendapat dua kegembiraan; kegembiraan semasa berbuka dan kegembiraan semasa menemui Tuhannya, dan bau busuk (dari mulut orang yang berpuasa) kerana berpuasa lebih wangi di sisi Allah daripada bau Musk."

  - Riwayat Bukhari & Muslim -

post signature

0 cOmment{s}:

Post a Comment

thanks ◕‿◕✿

Related Posts with Thumbnails