SPECIAL PRICE & SPECIAL DISCOUNT?? HARGA TERMURAH?? Contact Me Now!!!

September 2016 SHAKLEE Promotion: Buy 7 at 6 or 2 Get 5% OFF: ESP & Vit C Buy 4 AT 3: Vita-Lea For Children
For all order inquiries, please contact 0142149010. I'll respond to you shortly and appreciates your patience and support. Tq!

August 9, 2011

♣ drive^^

dah berkurun dapat lesen kereta. tapi disebabkan TAKUT+DEBAR+GELABAH punye pasal.sampai ke saat nie ak mmg x berani nak bawak kereta kat jalan besar.setakat jalan kampung je berani..uwaaaaaa

persoalan yang x tahu bila akan ada jawapan:
:girl_8:
bilalah ak nak jadi berani?? seriously ak sgt-sgt jeles kat membe-membe yang berani bawak kereta sbb ak nie penakut sgt. mcm mane nak jadi berani+confident nak drive ye? perlukah saya mandi bunga?hehe

teringin sgt2 nak DRIVE.huk3
post signature

3 cOmment{s}:

Dawia.Honeyputri said...

As salam.
Mungkin tak perlu akak mandi bunga..
cukup semangat kental..
akak pasti boleh drive..! :)

konfiden kak..caiyok !

cnOor said...

@Dawia.Honeyputri
wslm..

waduh.tqvm syg.akak tri.insyaAllah :)

Terbang Bersamaku said...

Awk kne cuba drive keta kat kawasan dekat2, bila dah slalu drive, dah mahir lpas tue confident tue akan dtg dgn sendirinya..=)

Post a Comment

thanks ◕‿◕✿

Related Posts with Thumbnails