SPECIAL PRICE & SPECIAL DISCOUNT?? HARGA TERMURAH?? Contact Me Now!!!

September 2016 SHAKLEE Promotion: Buy 7 at 6 or 2 Get 5% OFF: ESP & Vit C Buy 4 AT 3: Vita-Lea For Children
For all order inquiries, please contact 0142149010. I'll respond to you shortly and appreciates your patience and support. Tq!

January 15, 2011

♣ im so worried bout you..


:cry: bley x kalau sy nak nangez dulu???:cry:

sy taw ape yang sy luahkan kat sini awak takkan dgr pun.huhu.tapi sy nk tulis jugak.sy risau kat awk.siyesly sy sgt2 risau kat awk.awk taw kan awk amat penting utk sy??taw kn??dulu awk pernah risaukan sy separuh mati kn?even awk x ckp, tp sy taw perasaan awk dan now sy sendiri yg rasa ape yg awk rasa 2..teruk sgt rasanye.huhu

walaupun awk x mungkin dgr ape yg sy cakap.sy nak awk taw.bukan sy sorang je yg syg kn awk.ramai lagi org yg sygkn awk dan harapkan awk.so.awk mesti tahu ape yg patut awk bt dan tak sebulat-bulatny berserah pada takdir.itu give up namenye dan itu bukanlah awk yg sy kenal selama nie.alamak..cdey lagi.

dan sekarang nie.byk plak dugaan dan ujian yg datang sampaikan sy sendiri pun x taw ape yg patut sy bt.kdg2 jd blurr bile memikirkanny.sorie..tp dalam hati nie selalu b'doa semoga Allah tetapkan yg t'baik utk kite.insyallah.."hidup atas pandangan org x bley bawa kte k'mane pn"??bagi sy klu kte nak kn sesuatu.kte akan usaha utk pertahankanny.itulah yg t'baik dan bukannya menyerah pada judgment org.

Ya Allah..permudahkan semuanye dan Engkau lindungilah org-org yg ak syg.sesungguhnye Engkaulah tempat ak berserah...

:err:

hidup dgn d'datangi dugaan+ujian dari-Nya adalah lumrah..
m'harapkan senyuman lepas nie =))

post signature

4 cOmment{s}:

sugar2 kapas strawberry said...

luahkan kalau itu boleh buat awk lega sikit..

cnOor said...

2 je lah yg mampu bt.lps luah terus lega..thanx dear ♥!!

Anonymous said...

be happy!!

cnOor said...

thanx :]

Post a Comment

thanks ◕‿◕✿

Related Posts with Thumbnails