SPECIAL PRICE & SPECIAL DISCOUNT?? HARGA TERMURAH?? Contact Me Now!!!

September 2016 SHAKLEE Promotion: Buy 7 at 6 or 2 Get 5% OFF: ESP & Vit C Buy 4 AT 3: Vita-Lea For Children
For all order inquiries, please contact 0142149010. I'll respond to you shortly and appreciates your patience and support. Tq!

April 24, 2010

♣ sakit

"Gastrik atau lebih tepat gastritis merupakan erosi pada lapisan dalam perut. Tandanya ialah pedih ulu hati, terasa cepat lapar, kembung, pendek nafas, pening, loya dan letih tak bermaya. Anda dinasihatkan untuk mengelakkan stress, berhenti merokok, pantang makanan pedas, masam, berempah dan minuman yang mengandungi kafein seperti kopi, nescafe dan coke/minuman bergas. Jika tidak dijaga gastritis akan bertukar menjadi ulser perut iaitu luka pada lapisan dalam perut"

wahh. begitu teruk rupanya effect gastrik. patutlah ak sengsara t'kene panahan gastrik ni. mcm2 rasa. bukan setakat sakit perut. ade effects sampingan ag. sakit kepala. letih . slalu nk mkn (yg nie bez. oops!!) n etc. sesiapa yg ade gastrik mesti tahu betapa seksanya klu dah start sakit kn? makan salah. x makan pun salah. makan x teratur pun salah =((

ak start kene gastrik seawal darjah 1.adoii. lately nie selalu sesak nafas. pergi ambik ubt kat PK. sekarang tempoh makan ubt. semalam ak lupe nak makan ubt. padahnya. awal2 pagi lagi arinie ak dah sesak nafas. kene makan ubt je kejenye....

*say NO!!!

* luahan sbb slalu kene makan ubt ♥

post signature

0 cOmment{s}:

Post a Comment

thanks ◕‿◕✿

Related Posts with Thumbnails