SPECIAL PRICE & SPECIAL DISCOUNT?? HARGA TERMURAH?? Contact Me Now!!!

September 2016 SHAKLEE Promotion: Buy 7 at 6 or 2 Get 5% OFF: ESP & Vit C Buy 4 AT 3: Vita-Lea For Children
For all order inquiries, please contact 0142149010. I'll respond to you shortly and appreciates your patience and support. Tq!

March 27, 2010

♣ kosong

semua yang jadi lately ni membuatkan diri ak seperti 'kosong'. da pasrah sgt-sgt. kalau nak jadi pn jadi lh. da x ade perasaan utk fikir. sebenarnya, ak da x larat nak memikirkan semua bende yg jadi. andaikata da x de harapan. x pe lah. bukan ak merelakan. tapi ak betul2 da rasa kosong dan x larat nak masukkn dalam keplaa utk ak fikirkan. dah jadi mcm tunggul kayu dah. btl2 nk lari kan diri jauh-jauh. tp ak  taw. mmg x boleh nak lari. kalau ade org yg boleh peluk ak n ckp kat ak: "cno sabar,semua nie dugaan. ak akn sentiasa ade utk ko.dun worie"..wahh bez nye..sape org 2 ye?. beznye kalau dpt keluar jln-jln.tp ak taw semua org bz..so. ak kene sendiri lagi lh..^^

:: kosong ::

post signature

2 cOmment{s}:

~...ina....~ said...

alolorh..
cian akak..
xpe kite ade..(*_^)

cnOor said...

ina:
thanx dear =))

Post a Comment

thanks ◕‿◕✿

Related Posts with Thumbnails