SPECIAL PRICE & SPECIAL DISCOUNT?? HARGA TERMURAH?? SET SHAKLEE TERBAIK??

March 2017 SHAKLEE Promotion: Buy 1 FREE 1: Lecithin Buy 4 AT 3: Vita-Lea For Children
For all order inquiries, please contact 0142149010. I'll respond to you shortly and appreciates your patience and support. Tq!

October 15, 2014

Makeup by Ct Aisara Touch

Assalamualaikum..

harini nak berkongsi plak pasal makeup..nie adalah pengalaman yang sedikit cuak sebab MUA d'sebelah husband d'perak punye cerita. memandangkan kita dari Kelantan dan semestinya tak tahu sangat MUA best dan ok kat sane dengan harga yang affordable kan? jadi misi mencari untuk booking MUA Majlis Bertandang agak susah..he! ada jumpa yang ok tapi harga plak mahal sangat. jadi cancel.. ada yang jumpa tapi date dah fully booked.. time tu rasa dah give up..malas nak susahkan family in law. jadi search kat  internet je lah.hehe! kekangan masa kerja juga buatkan diri memilih untuk booking online je..

Alhamdulillah.. jumpa blog kak ct. yess!! she's really friendly & i like her.he! mcm biasa saya sukekan orang yg friendly dan tak cerewet. dan kak ct adalah orangnya yang sanggup nak makeup majlis bertandang kat Perak.. lega rase even dy tak berapa nak sanggup dah sebab dah 2 orang dy kene makeup on that day 20.09.2014. Harga? affordable dan boleh dikatakan murah..he!

memilih orang yang makeup perlu ikut taste kita kan? kang tetiba jadi macam hantu..haha! OMG!! tak nak lah macam tu.. dan untuk kak ct.. ur makeup sangat cantik dan amat puas atie. thanx sanggup dtg dari Ipoh ke Lekir. bertolak subuh-subuh lagi..

untuk sesiapa yang still mencari makeup area Perak bolehlah contact kat ct. nak tengok hasil tangan makeup kak ct boleh tengok d'blog dia. dan saya pun suke dan nak booking dy lepas tengok d'blog dy Ct Aisara Touch

nie hasil kak ct makeup untuk diri sendiri.. request untuk simple makeup.. inilah hasilnya:





welcome sis! thanx for ur makeup!! love it!


credit pic: ct aisara touch. blog?? klik sini

post signature

0 cOmment{s}:

Post a Comment

thanks ◕‿◕✿

Related Posts with Thumbnails