SPECIAL PRICE & SPECIAL DISCOUNT?? HARGA TERMURAH?? SET SHAKLEE TERBAIK??

March 2017 SHAKLEE Promotion: Buy 1 FREE 1: Lecithin Buy 4 AT 3: Vita-Lea For Children
For all order inquiries, please contact 0142149010. I'll respond to you shortly and appreciates your patience and support. Tq!

February 20, 2011

♣ "Bila ALLAH Menduga Kita"

Finally, i got diz book "Bila ALLAH Menduga Kita".buku nie buku ke-5 yg ak dapat sepanjang p'kenalan ktrg.thanx sgt utk org yg m'beri -Mr.- seriously t'haru sgt sbb susah-susah p beli buku nie. sampai arinie da hampir separuh dah baca. awal2 baca rasa sebak.rupa-rupanya ada lagi org yg lebih teruk dugaanny compare dgn diri sendiri..alhamdulillah dgn ape yg ad sekarang.semua yg b'laku ad hikmah yg kite x taw..

kepada sesiapa yg belum lagi bace buku nie.bley lh tri bace.especially kalau kite selalu je x de semangat+sedih+putus asa..insyallah buku nie bley berikan kite "guideline" utk jadi org yg lebih tabah+kuat utk m'hadapi dugaan+ujian dalam hidup..


"BILA ALLAH MENDUGA KITA lebih terperinci tentang aspek-aspek kehidupan manusia seharian. Ianya berkisar tentang permasalahan dan persoalan hidup yang sentiasa menyelubungi diri setiap insan. Setiap masalah yang timbul ada kebaikan dan keburukan, terpulang pada individu bagaimana langkah-langkah yang perlu diambil untuk menangani masalah tersebut.

Kita harus ingat setiap saat Allah SWT akan menduga umatNya dengan berbagai-bagai ujian, tidak kira dari segi kesusahan mahupun kesenangan. Sikap sabar, tabah, berdoa dan bertawakal amat penting kerana Islam sentiasa memberikan jalan dan sikap positif yang indah, terpulanglah pada individu untuk memahami dan mempraktikkannya dengan baik supaya kita tidak hanya berjaya di dunia, malah di akhirat kelak.

Oleh itu setiap perkara yang datang perlulah ditangani dengan bijak, jangan bertindak terburu-buru dan selebihnya berserah kepada Allah SWT-penulis"


:girl_1:
Selamat Membaca :]
thanx ye Mr...seriously t'haru.
post signature

3 cOmment{s}:

Anonymous said...

like..like..

Athirah Tieramiessyou said...

whoa...yayy..nk pjm ti! hehe

C'Nor said...

@Tiera
bley pinjam..kena bayar 50 sen lu.hehe

Post a Comment

thanks ◕‿◕✿

Related Posts with Thumbnails