SPECIAL PRICE & SPECIAL DISCOUNT?? HARGA TERMURAH?? Contact Me Now!!!

September 2016 SHAKLEE Promotion: Buy 7 at 6 or 2 Get 5% OFF: ESP & Vit C Buy 4 AT 3: Vita-Lea For Children
For all order inquiries, please contact 0142149010. I'll respond to you shortly and appreciates your patience and support. Tq!

November 12, 2010

♣ Good Bye...

awak..awak taw tak saya penat dan kelam kabut sgt lately nie?saya nk gtaw saya PENAT.kepale saya terasa cam pusing2 je (ayat poyo.he..) camnie kot rupe saya sekarang :

:girl_6:
help me!!!

ok.sedikit sebanyak hal untuk Bakti Siswa Kemboja ak dan ajk2 lain dah settlekan.hopefully x banyak masalah yang timbul dan kalau ade probs pun mintak dapat settlekan dgn cepat.menjadi pengarah program untuk event besar camnie sebenarnya menakutkan ak.tp.ak tri buat setakat mane yg termampu.insyallah..pray 4 me ye? doakan kami semua selamat pergi dan selamat kembali.Insyallah..

final exam da habis.so.start dari semalam sampai arinie ak mengemas bilik.adoiii penat betul.byk gak rupenya barang2 ak.kotak2+beg+baldi+etc...cane lah nak angkut t..time p ofis tadi ak baru dapat taw yg ak x bley stay kat Delima 3 dan ak ingatkan ak dapat Delima 2..tp..rupe2nye ak dapat Delima 1 sebab Delima 2 da full..makk oiii..jauhny Delima 1.nun d'atas bukit sane.x pe lh janji dapat kolej dan dekat dgn fakulti..x payah susah2 untuk ak cari umah sewaGlidelepas nie ak dah x boleh nk tengok pemandangan kat luar tingkap ak..sedih plak sebab da setahun ak stay kat bilik nie.banyak sgt kenangan..

pandangan dari meja study ak..im gonna mizz ue...opps!!

label pintu bilik ak D3202..tata

Akhirnya..ak dengan segala hormatnye melepaskan jwtn ak sebagai Jawatankuasa Perwakilan Kolej Delima bagi sesi 2009/2010. banyak kenangan pahit+manis sepanjang menjadi Exco Perhubungan dalam JPK. pe yang mampu cakap: maaf dan silap jika ad t'kurang+t'terasa+etc sepanjang memegang jawatan nie.Hopefully adik2 yg bakal menjadi JPK bagi sesi 2010/2011 dapat memberikan yg lebih baik daripada kami JPK sesi 2009/2010.


yang nie pun tata gak.he..


:pinkturtle:

malam nie saya mau balik ye?tata sume*wink*wink (T__T)

.

post signature

3 cOmment{s}:

Anonymous said...

TIERA here.
cedih.sob2..rindu kat bilik tu nti..

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
cnOor said...

akak rindu kat bilik 2 gak.huk3

Post a Comment

thanks ◕‿◕✿

Related Posts with Thumbnails