SPECIAL PRICE & SPECIAL DISCOUNT?? HARGA TERMURAH?? Contact Me Now!!!

September 2016 SHAKLEE Promotion: Buy 7 at 6 or 2 Get 5% OFF: ESP & Vit C Buy 4 AT 3: Vita-Lea For Children
For all order inquiries, please contact 0142149010. I'll respond to you shortly and appreciates your patience and support. Tq!

August 5, 2009

.:watch OUT your mouth!!!:.

Malam nie ak ase sakit atie sgt+sedih lepas ak taw something.pe? bia je lah pe2 pun..jauh d’sudut atie ak..ak taw ade hikmah d’sebalik ape yg berlaku.ape yg paling penting.ak kena sbr+tbhkan atie ak.maybe sekarang nie ak mmg d’takdirkan utk terima benda yg telah d’tentukan utk ak.walaupun ak ase pahit sgt.tp, ak kena terima seadanya..kite jgnlah nak mengata org sbb esok lusa kite x taw lagi nasib yg bakal menanti kite.so."watch out ur mouth 1st!!!"..jgn igt selama-lamanya kite akn berada d'atas n lebih drpd org lain..

ak call membe ak.tetiba je ak nangez.bukan sbb ak nie manje..tp, sbb ak da pendam lame sgt n kelemahan ak sendiri yg x pandai nak marah org dan kalau boley ak x nak.ak suka biarkan je walaupun ak skt atie sgt..act, ak x taw nak cite ape yg ak ase.uhuw. Membe ak gtaw ak ust. dy ckp klu kite skt atie or sedih..kite just “biar je lah kat dy..nak buat cane..x pe lah”..ayat nie akan buat kan kite tenang sbb kite just lepazkan semua benda pergi dgn "rela atie"..Thanx utk semuanya(sejam lebih abiskan masa utk ak)..

*ak sedar diri aku nie sape..nak berdiri sama taraf ngn org lain..ak mmg x layak..puas atie?????

10 cOmment{s}:

{Suria Muhammad} said...

apakah kaitan big apple donuts dgn entry ini? huhu!

chill chill cnor! senyum sokmo because i know u love to smile ;)

anis shafikah said...

eh,donut hijau tu da kena gigit :p
kemon Cik Nor,memaafkan walau payah adalah yg terbaik :)
Allah tahu itu,hati kamu yang mulia.

Amirul Syafiq Mahadi said...

ceh....emo lagi.kah3

HaWa DArLidA said...

haiya.. wats up ni dear?? huhu

KOMIE AROON said...

wawah
marahnya nih..
xpe2 lepas je apa yg tpendam tuh..
baru senang ati skit kan..

nak chill lagi habiskan donut ijau yang x abis makan tuh..heheh

.MiN. said...

biaq pi la kat depa..ya dak?
hehe...rezeki msg2, maybe kte nye rzki ALLah s.w.t nak bg lmbt sket, sape tau kan..

cnOor said...

to cOokie:
kaitan ngn big apple donuts?bia lh jadi scret kie..uhuw..

ok.senyum sokmo utk jd ubt sakit atie..hahaha
:)

to anis:
a'a nis.izan yg gigit..hahaha..sedap kot:P

betui2..tp,take time utk buat cam sume cm x de pe2..watevalah..
thanx..izan dlm proses nk tri jadi pemaaf nie..

pray 4 me..ok?
:)

to syafiq:
ye..ade pe??
uiks..ikt suka empunye diri lah nak emo ke x..ish3

jaga diri leklok:)

cnOor said...

to hawa:
saje je..nak lpzkan p'saan..x taw nak lpzkn cane.geram ngn org yg suka mengata org ikut sedap mulut je..uhuw

thanx cz cncern bout me..
:)

to komie:
mmg marah pun..haha.mrh ngn penuh p'saan..hahaha
sbb 2 nak lpzkan sume neh..:P

aiyoo..donut 2 da abis d'mkn dah..
bez..baru bley smile..ehe..
:)

to min:
a'a..biaq p je lah kat depa..nak buat lagu mano..(betui x loghat kedah izan?hahaha)..ye dop??

dlm atie x de niat nak doakan keburukan kat org..but, 4 da nex time..sila b'jaga2 bla b'ckp 2..ye x?

org len pun ade atie n p'saan gak..
wawawa..

thanx:)

Anonymous said...

cnoo...
biaq pi kat dia la..
xpa la dia nk kata mcm2 ko mu pun..nati mu dpt pahala..
ak ad ayt bez ko mu..
~no matter what keep in faith with ALLAH..Allah SAYANG kamu..


~MAAFKAN…

Selagi kau tidak bahagia dengan kebahagiaan orang lain… itu petanda kau sendiri tidak bahagia. Kau mesti bahagia melihat “musuh-musuh”mu bahagia. Walaupun pernah disakiti sekali, kau akan disakiti berkali-kali jika terus mengenang perbuatan mereka. Dan paling derita, jika kau merasakan mereka sedang membina istana kebahagiaan di atas tapak kedukaanmu!

Wahai diri, ingatlah, segala gerak dan laku makhluk adalah dengan izin Allah jua. Jika datang orang “menghadiahkan” air mata… Allah sedang mendidikmu tentang sifat sabar. Jangan dilihat manusia yang menjadi “sebab”, lihat dengan mata hati yang Allah jua yang menjadi “musabbabil asbab”.

Jika kau di sakiti oleh dia, DIA sedang mengajarmu erti reda. Kita bukan malaikat untuk terus pasrah tanpa terusik oleh calar dan cakar insan. Namun, ada ketika-ketika yang sangat kritikal untuk kita bertahan dan katakan… tidak ada keadilan yang mutlak di dunia ini.
tapi jangan LUPA allah sentiasa ada untuk kita..

p/s:~sori ak busy sket loni..
weekend j busy..g morib ..
next week g tgk gajah lak..
field trip ecology punye psl..
(*_*)
nti ak wt blek ank gjah sekor ke mu..hu2

cnOor said...

to sue:
lve ue sue!!!miz ue so much!!
thanx 4 everythinG.uhuw..

ala..bkpo ank gajah x comey??wawawa..ak nk ank gajah comey jah..ehe
:)

Post a Comment

thanks ◕‿◕✿

Related Posts with Thumbnails