SPECIAL PRICE & SPECIAL DISCOUNT?? HARGA TERMURAH?? SET SHAKLEE TERBAIK??

March 2017 SHAKLEE Promotion: Buy 1 FREE 1: Lecithin Buy 4 AT 3: Vita-Lea For Children
For all order inquiries, please contact 0142149010. I'll respond to you shortly and appreciates your patience and support. Tq!

November 23, 2014

Koleksi Hantaran Perkahwinan Aslizan & Amirul

Assalamualaikum w.b.t

hari ini nak share tentang hantaran yang digubah oleh my sis..dan budget below RM300 sebab memang nk save budget.. Alhamdulillah selepas berjam-jam di kedai Eranona, Jerteh. survey harga dan bincang punya bincang dapatlah hasil seperti dalam gambar. tak semewah orang lain tapi diri cukup berpuas hati dengan budget yang sangat limited. sebab malas nak membazir.he!

Al maklumlah. hiasan untuk barang hantaran sangat mahal.. boleh nangis nak beli.he! 1 bakul yang biasa dah berbelas ringgit. belum lagi yang cantik cute semua.. belum lagi ditambah dengan bunga, hiasan tambahan. pendek kata kene sediakan dalam RM1000 gak kalau betul-betul nak puas hati tanpa upah untuk 7-9 dulang hantaran.. reserved untuk barang je dulu.

jadi, untuk penjimatan memang beli bunga dan abaikan bakul-bakul except untuk 2-3 barang macam buah, coklat..hehe! nak jimat punya pasal kan. bukan apa. duit selebihnya boleh buat beli bunga telur dan lain-lain yang kita sememangnya nak guna.

nie hantaran sebelah perempuan untuk lelaki:

 
 












Thanx a lot untuk yang sponsor kek, buah, coklat, telekung & sejadah dan etc.. jasa korang x leh nak balas.. *hugs*

post signature

0 cOmment{s}:

Post a Comment

thanks ◕‿◕✿

Related Posts with Thumbnails