SPECIAL PRICE & SPECIAL DISCOUNT?? HARGA TERMURAH?? SET SHAKLEE TERBAIK??

March 2017 SHAKLEE Promotion: Buy 1 FREE 1: Lecithin Buy 4 AT 3: Vita-Lea For Children
For all order inquiries, please contact 0142149010. I'll respond to you shortly and appreciates your patience and support. Tq!

September 9, 2016

Blog Under Maintenance

Assalamualaikum



Untuk pengetahuan semua pembaca/pembeli setia Shaklee di blog saya. saya memohon maaf di atas sebarang kesulitan yang berlaku seperti tuan/puan/encik/cik tidak dapat melihat gambar yang di post di blog ini kerana berlaku kesilapan di pihak saya dan saya masih dalam proses untuk kembalikan gambar-gambar tersebut untuk kesenangan anda semua membuat pilihan dan rujukan. Walau bagaimanapun, saya masih menjual shaklee macam biasa. Sebarang pertanyaan dan pembelian boleh terus whatsapp/sms 0142149010

Terima kasih

post signature

1 cOmment{s}:

Post a Comment

thanks ◕‿◕✿

Related Posts with Thumbnails